maandag 15 augustus 2011

Niet zomaar een deur

Nee, zeker niet, van deze deur hing de bouwvergunning van de ezelstal af.

Zelden zal één deur zo vaak zijn gefotografeerd, en als de deur niet kan blijven in deze staat, zal hij dan ook in detail moeten worden nagemaakt. Iedere foto is afgestempeld en voorzien van handtekening.

Maar van mij mag het, het is de mooiste deur die ik ken, en als het origineel niet kan blijven, misschien doordat er bouwtechnisch iets verandert en hij niet meer dicht kan......

Dan krijgt hij een prachtige plek in huis, want deze kleuren krijg je enkel en alleen door heel veel jaren geduld.











Groet Petra



9 opmerkingen:

  1. gaaf die kleuren, en de scharnieren, echt super mooi. Kan me heel goed voorstellen dat je deze deur nooit kwijt wilt.

    Ik vind vooral de eerste foto heel mooi en die van de scharnier. Hier moet je heel zuinig op zijn, ik hoop dat hij gewoon kan blijven daar waar hij hoort.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SAVE THE DOOR!!!!!!;)....wat een stoer exemplaar...daar kan géén nieuwtje tegenop!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoer !! gaaf hoor zo'n deur.....wil ik ook !! ...hihih!! liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PAtina is echt prachtig van deze deur. Mooi voor binnen idd. En nu maar hopen dus(dat hij niet meer past)
    X leni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat kan je verliefd worden op zo mooie stoere deur sommige lachen zich dood als je dat zeg maar vind hem zo mooi zo lekker stoer geleefd ... fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh oh wat was het toch leuk om bij jou op bezoek te wezen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, dat is zeker een geweldig mooie deur, kon mijn oude schuttingdeur niet tegen op, al vond ik dat ook aan plaatje.
    Pas je wel op als je hem in huis zet, dat je de houtworm tegengaat, ik zag nogal wat gaatjes namelijk, en het zou zonde zijn als je huis straks opgevreten wordt.
    Verder alles goed met jullie, al gaat het allemaal traag (irritant he)?
    Hier gaat het wel lekker, moeders is weer redelijk aan de loop, ligt wekelijks aan 1 of ander elektrisch apparaat en dat helpt haar. De medicatie is gewijzigd dus ze lijkt weer wat helderder. Gister even met haar naar de Zaanse schans gereden voor een terrasje met pannekoek, ze heeft genoten. Ben blij dat ze weer zichzelf wat redt, al zie ik wel dat ze achteruit gaat.
    Liefs aan allen van mij en een zondagse knuffel erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kom via via op jou blog en je heb een leuke blog. Ik ben je gelijk gaan volgen. Ook wil ik je uitnodigen eens een kijkje op mijn blog te nemen.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super foto's van een geweldige omgeving :)

    BeantwoordenVerwijderen