maandag 30 januari 2012

Een plek voor Besje

Vorig jaar november hebben we door verdrinking onze leuke en lieve ezels verloren toen Thomas zorgde voor meer water dan Curaçao aankon.

Vorige week kwam van de dierentuin de vraag of wij een oude ezelmerrie bij ons thuis op konden nemen. Ik ben wezen kijken, en was verkocht.

OK, ze is echt oud om te zien, behoorlijk mottig zeg maar :) maar zóóó lief!

Dus we zijn begonnen met het enigzins toegankelijk maken van haar wei, we willen haar niet op het oude terrein van Bam en Nozem laten lopen. Ze komt dus in de wei naast het huis.

3000 vierkante meter, waar je momenteel nog geen konijn in kunt sturen, zo dicht begroeid :(

Gisteren is onze schoonzoon bezig geweest, 5 uur met een kettingzaag, en inmiddels is ongeveer 30 vierkante meter vrij. Volgende week zaterdag gaan we weer verder, en dan kan ze vast komen.

Welkom Besje! 

Ik heb nog geen foto van haar, dus een foto van Bam en Nozem. Ik mis jullie.



                                              Groet Petra

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk een ezel met AOW. Gelukkig dat ze bij jullie een plekje kon vinden.
    Ach die 2 lieffffff zo erg..........

    Tis zo koud hier ...........

    Ps had ik al verteld dat Ivo een nieuwe love heeft. Heeft lang geduurd voor dat de wonden genezen waren maar hij is helemaal dol op zijn Willemijn....en wij zijn ook heel blij.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat lief zeg kunnen ze de oude dag bij jou uit zitten en wat zijn dat een schatjes , van harte met je nieuwe aanwinst en hoop gauw een foto te zien ...fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben wel heel benieuwd naar het oude "Besje"
    Wat lief dat ze bij jullie mag komen wonen,ik heb wel iets met ezeltjes.

    grtjsss
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooo leuk Peet.....Besje gaat het goed hebben......gezellig!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk voor je dat je zomaar dit cadeautje krijgt om voor te zorgen. Fijn voor je want het verlies raak je niet kwijt maar lief dat je de ezel een mooie oude dag gaat geven.

    En gauw foto's maken van haar hoor.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn voor zowel Besje als jullie... Geweldig dat ze haar oude dag bij jullie mag slijten! Succes met de weide en ik kijk al uit naar het eerste kiekje van dat mottige beestje:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een Besje erbij, gefeliciteerd meid!!! Mooie foto's maken he als ze er is. Zoveel grond? mennn kom ik aan hier, en hou dat al niet bij eerlijk gezegd.
    Hoop dat de verbouwingen snel gaan starten ben ozooooooo benieuwd naar alles.
    Liefs van mij uit een, jaja, wit nederlandje.

    BeantwoordenVerwijderen