maandag 6 juli 2015

Vorderingen....

We zijn inmiddels 3 weken verder, en hebben veel gedaan. Vorig weekend is de badkamer eruit gebroken. René was eerst gestart met een moker, maar sloeg helaas hele stukken muur mee. Dus hebben we een speciale kango gehuurd. De tegels zaten goed vast in het beton. Echt vakwerk :(

 
 
Maar nu is de badkamer kaal, en kunnen we met het opbouwen beginnen.

Dit weekend hadden we een lang weekend i.v.m. dag van de vlag en is René losgegaan op de keuken, deze tegels waren geplakt met tegellijm, dus iets minder vast. Maar hier een keukenblok wat half was opgevreten door de witte mieren. Niet echt een karwijtje waar je vrolijk van wordt, we hebben alles maar direct verbrand, voordat de hele familie gaat verhuizen :)

 
 
 
En zondag heeft René met de kinderen de dakpannen van keuken en badkamer verwijderd. Het leek erop dat het houten beschot helemaal verrot was, maar het lijkt mee te vallen.

 
 
 

En terwijl de hele familie op het dak zat, heb ik mij bezig gehouden met het maken van een nieuwe hoes voor de vlinderstoel. Deze krijgt een plaatsje in de Loft of in het koetshuis.


Al met al schieten we lekker op. Tussendoor verrichten we wat snoeiwerkzaamheden, zodat de zwaar verwaarloosde tuin weer uit kan lopen, en wordt het tijd dar er puin geruimd gaat worden. Maar het gaat mooi worden, zodat er straks weer heel veel mensen een fijne en onvergetelijke vakantie kunnen doorbrengen.

Groet Petra



4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien schieten jullie inderdaad lekker op, lieve mensen.
    Petra, dit project is bij jullie zeker in goede handen, maak dus ook maar van deze iets héél moois en wij kijken uit naar een prachtig resultaat.
    In elk geval ... wij duimen dat alles vlot mag verlopen
    ☼✿JOY✿♥LOVE☮♥EARTH☮✿PEACE☮✿

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker bezig met de klussen heren! Badkamer gaat de goede kant op. Gelukkig dat het hout nog bruikbaar is! Ben benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Petra, wat leuk dat je mee doet aan mijn souvenir swap! Ik ga je vanaf nu volgen, je woont daar prachtig zo te zien. Stuur je me even je adres (bartencarolien@planet.nl) dan kan ik je swap alvast voorbereiden. Vind je het leuk om iets uit Italie te ontvangen of zal ik er een Holland-swap van maken? Ik hoor het wel! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen