donderdag 29 september 2011

Nog steeds.....

..... wachten wij, maar gelukkig volgen de aanpassingen in de offerte zich nu snel op. Er zijn in ieder geval gesprekken die tot iets leiden.

Ook weinig gefotografeerd, want tegen de tijd dat ik 's avond thuis ben is het donker.

Maar natuurlijk volg ik wel de foto's van Picasa, en daar werd ik ernstig verliefd op een tas bij Caatje


En al koop ik zelden iets in Nederland, de euro en het transport is voor mij niet echt aantrekkelijk, aan deze liefde op het eerste gezicht kon ik geen weerstand bieden.

Aan mijn arm, of op een tafel. Hier ga ik veel plezier aan beleven.

Groet Petra

5 opmerkingen:

  1. Ja, wat is het snel donker op Curacao dat vond ik toen wel erg jammer de avond is zo snel voorbij dan hé.
    Maar het blijft genieten !!!

    Groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jammer dat je dan in het donker thuis komt dus bij jou gaan gelijk de kaarsjes aan hahaha ...prachtige tas zeg .. te mooi zoals je zegt om voorbij te laten gaan ...fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto van een hele mooie tas, soms moet je gewoon even toegeven aan een verliefdheid zoals deze.

    Geniet er van

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. TAS TAS TAS??!?!?!? Ik denk die heeft toch nog een sponsor gevonden maar nee....het betreft een hele andere tas!!! OOK een prachttas...dat wel;)...wanneer mag je d;r in je armen sluiten????

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey meis, mooi tassie :)
    Hoe heb je het geregeld, is het niet slimmer om die tas hierheen te sturen dan gaat ie in de grote verzameldoos hier, komt alles in 1 keer.
    Ideetje?
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen