woensdag 12 oktober 2011

Een leuke plek

Er is een plek op Curaçao, die ik graag met jullie wil delen. Het is geweldig om hier na het werk, of op een zaterdagmiddag lekker te borrelen en wat te snacken.

Mundo Bizarro.

De inrichting is geweldig, het ligt op een leuke plek, Pietermaai Smal, een oud stadsdeel wat weer helemaal in ere hersteld wordt.

Nu ook nog in het pand ernaast op zaterdag ayuda social haar deuren opent voor de tweedehands boekverkoop t.g.v. het goede doel, is dit helemaal super. Eerst boeken uitzoeken en dan heerlijk met een drankje deze vast inkijken.

Mocht je dus op Curaçao komen, ga hier zeker kijken.




Groet Petra

5 opmerkingen:

  1. tja dat klinkt inderdaad als een relaxed plekje.....niet te massaal....als ik OOOOOOOOOIT.....dan...;)

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit ik vind die witte stoel met roze bekledeing gaaf. Nou geniet ervan groetjes,

    Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er gezellig uit ...begrijp dat je daar heerlijk kan relaxen....geniet er lekker van lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. *kwijlt bij de gedachte daar eens te kunnen chillaxen*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Petra....zo hebben we allemaal onze mooie plekjes die we graag met andere willen delen(één van de dingen waarom we 'n weblog hebben volgens mij)
    Maar.....of je de ander daar ook daadwerkelijk een plezier mee doet of niet wordt duidelijk als er ook reactie achtergelaten wordt.....toch....?

    En ik kan je verzekeren dat ik geniet van je post,verhaal,info en vooral je mooie foto's,
    ik voel en zie de grandeur uit vroeger tijden....
    Volgens het vertrouwde warme gevoel wat ik telkens in mijn binnenste ervaar als ik tijdens mijn reizen op zulke plekjes kom,er foto's van zie of in een goed boek zit, kan het haast niet anders dan..... dat ik in een van mijn vorige levens daar mijn leven leiden.....in een van die overzeese landen.

    Succes met de restauratie van jullie koloniale landhuis!!!

    Lieve groeten en fijne dag!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen